1/20/2013

yirmi.bir.onüç

hayat bizi her dönem farklı şekillerde sınar gibi.. test gibi hayat ve her yaş aralığının bizi sınama şekli başka..
önceleri nerde olmak istediğini anlamaya çalışırken sınıyor, sonra olduğun yeri ve olduğun yerde neyi ne kadar bildiğini istediğini doğru yada yanlış yapabileceğini, sonra o doğrularla ve yanlışlarla nasıl yüzleşeceğini...

yanlışlar gün gelip gene çıkınca karşına, bu kendini nerde görmek istediğine göre "yanlış" yada "doğru" haline geliyor..

söyle bi elime aldım telefonu. kimle konuşsam bilemedim. bir kişiyi aradım. sonra başkasını arayamadım. gerçekten zaman değişiyor. sen değişiyorsun ben değişiyorum. bazen senin anlattığın bana saçma, bazen benim anlattığım sana saçma geliyor. bazen konuşmak saçma, bazen susmak saçma..

hayır diyebilmek güzel bir duygu.

2 yorum:

  1. zamanla birlikte hepimiz, tercihlerimiz, etrafımızdaki kişiler.. her şey değişiyor!

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle.. değiştiğin halinden memnundan en guzeli..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...