7/26/2012

yirmi6

hani böyle antin kuntin laflar olur ya; "ruhumu serbest bırakıyorum" falan gibi.. aslında öle süslü cümleler olmadan düşünüldüğünde var öle bişi biliyosunuz siz de di mi?

.....

günler geçiyor.. 32 yaşındayım. dolan yaş söylenir evet hala 33ü doldurmadım 33 demicem tabii ki !  geç mi kalıyorum acaba birşeylere? mesela çocuk yapabilcek miyim acaba elimi çabuk mu tutmalıyım? o nası bişi yaaa elimi çabuk tutmalıyım???

bence kızım olsun. bence hatunların çoğunluğu böyle düşünüyordur. kız bebek kadar şirin bişi yok herhalde. aman cnm olacaksa sağlıklı olsun kafi hemfikiriz bunda ben sarışınım bana benzesin bi de :)
hahaha :) saçmalıyorum farkındayım!  

taşınmak istiyorum, var mı yakınlarda kiralık yada düşeş bir ev satınalmacalık? iyi bir komşuyumdur valla bak.


uff..
öle bişiler işte..
bitti.

5 yorum:

  1. Ben erkek bebekleri daha tatlı bulurum ama ergen halini çekemiyceğim için kız bebek isterim.:D

    YanıtlaSil
  2. onlar da tatli ama ne biliim kız daha bi şirn ya :))

    YanıtlaSil
  3. geç kalma telaşı nedir yaw? iliğimi kuruttular ...
    35im doldu sayılır ve evet hala cocuk yok ... ama geriye beyinde kalmadı ...
    herkes soruyo neden çocuk yok!geç kaldın!
    offff ve pufff!!!
    galiba herşeyin dogru bir zamanı var ve o ana kadar ne yapsan yap olmuyor.dogru zamanı bekliyo!!!
    en azından ben böyle dusunup rahatlamak istiyorum ...
    ne de olsa beyin bedava :)
    ama senin gibi bir komsuya paha biçilemez :)

    YanıtlaSil
  4. :)) heheh şımarıcam valla :)

    ya benim küçücük ama halletmem gereken bi detay daha var; önce bi evlenmek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. olabilir bi geç kalma durumu ama sırf birileri dedi diye diil senin istediğin zamanda olmuyor diye ;)

    sadece o kabul edilir bir açıklama ;)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...