6/07/2012

mesela datça burnumda tütüyor..

nicedir yoktu ortada. anlatmıştım önce gözlerden başlıyor.. diyor ki geliyorum.. önce hissettiriyor kendini.. sonra ver elini ağrı.. ver elini karanlık ve uyku..

tatil planı yapmalı.. geç oluyor.. datça zamanı diye birşey var gene geldi.. orda sahilde sessiz salaş gösterişten uzak.. huzurlu.. yenilenip geri gelmeye ihtiyacım var.. ruh halim oldukça düzeldi.. kötü günler hemen hemen geride kaldı zaman zaman korkuyorum geri gelirler mi diye.. söylüyorum lady'ye geliyor e sonra gidiyor merak etme diye..

bu geçen zamanda neler mi oldu?


bir duvak provası..




bir saray ziyareti..




bir nişan...


bir boğaz manzaralı yemek..



bir yürüyüş..





bir de ben..




öyle geçti gitti günler..
sizde ne var ne yok?


3 yorum:

  1. milady nin saçları enfes ve tabii ki nilüferler..

    bizim cepheye yaz geldi, fazla söze gerek yok bence :)

    YanıtlaSil
  2. İyisin, ne güzelsin!
    Geliyor geçiyor lady. Sen ruhunu avcunda tut, öyle.

    YanıtlaSil
  3. depresancım çok teşekkürler ❤ yaz hiç bitmesin olmaz mı!


    doğru diyorsun zedka'cım, bi iyi bi kötü.. akıp geçiyor zaman,

    öperim ikinizi de!

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...