5/24/2012

blue eyed problem.

babamı özledim. söylemiş miydim size babamın öldüğünü.. peki ya benim benim onu çok özlediğimi?..

bugün melankolik bi gün.. canım birşey yapmak istemiyor.. üstüme bi gölge düşmüş gibi hissediyorum.. baharın gölgesi? bi de kafam karışık.. sevgiyi hep aynı yöntemle hissetmek istemiyorum galiba.. arada başka bişi yapmak şaşırmak.. ne biliim kahkaha atmak..

yanımda mutsuz olduğunuzu düşünmek yada her yaptığımı "acaba" diye gördüğünüzü düşünmek beni üzüyor.

biliyor musunuz ben üzülünce gözlerim mavi bakmaktan vazgeçiyor. oysa ben sadece gözlerim maviyken güzel bir kadınım.

2 yorum:

  1. o güzel gözlerinin perdesi kalksın, yüreğindekiyle beraber ve pırıl pırıl bak en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  2. Umarım bundan sonra gözlerin hep mavi olur ...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...