1/07/2012

yedi.

şimdi siz gidiyorsunuz ya, hani ben yalnız kalıyorum. işte tüm dengeler o zaman değişiyor!

düşünün şimdi.. ev boş.. koltuğumdayım. çok düşünce var.. galiba biraz delilik te var serde.. haftaiçi iş güç ne biliim oluyor hep birşeyler.. en kötü yorgun olup uyuyorum geçiyor günler geceler.. ama haftasonu oyle değil.. siz evinize gidiyorsunuz ben yalnız kalıyorum. hem sesinizin tonundan belli plan yapmam da aklınızın bende kalmasına sebep. ne yapayım ben? küsmeyeyim mi gidişinize? bu akşam dışarda olan bi arkadaşımla plan mı yapayım? birini ev ziyaretine mi davet edeyim? ben mi gideyim?

32yim. etrafımdakiler ya aşk yaşıyor.. ya evli.. geri kalanlar bekar yada çapkın.

parçaları dizdim önünüze, lütfen puzzle ı siz bitirin.

teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...