az önce NG te bi belgesel vardı, belgeselin bir yerinde çölde yaşayan bir örümcekten bahsetti; bu beyaz örümcek kum tepelerinden aşağı kendini bırakırken kapanırmış, ki aşağı doğru inerken en hızlı şekilde inebilsin, tehlikeden süratle uzaklaşabilsin diye. aksi durumda çölde onunla beslenen kertenkeler ondan daha hızlı hareket edebildiği için onlara yakalanıyormuş. yuvarlanarak indikten sonra - bu yaklaşık saniyde 2m ye karşılık bir hız dikkatinizi çekerim - açılıp düşmanını kontrol edermiş, tam bu esnada savunmaya geçmiş kareteci gibi dururmuş -evet gördüm, çok benzer bir duruş :) sonrasında da dans eder gibi hareketlerle etrafını kolaçan edermiş.
bu örümceğe halk arasında "dans eden beyaz lady" derlermiş :)