lady etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
lady etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9/14/2012

14.eylul / ilk gün

bende iyilik güzellik huzur falan, sizde ne var ne yok?

8/29/2012

29agustos

biraz yorgunum. yorgun hissediyorum kendimi. dün gece erkenden uyudum kaldım koltukta ki koltukta uyuklamayı pek sevmeyenlerdenim..

daha düzgün tatil yapabilmiş değilim.. yaz bitiyor ama henüz ruhum sahile inip dinlenmedi.. sevdiklerim olmasına rağmen biryerlere yetişmek istemiyorum. hatta tamamen keyfi takılıp belki bir süre hiçbirşeye dahil olmak istemiyorum.. sadece tembellik.. en azından tembellik yaptım derim.. bu haliyle elde var sıfır; ne dinleniyorum ne gittiğim yere ait oluyorum..

bu 4 günü deniz kenarında değerlendirmek isterdim.. ama gözüken o ki olmayacak..

günlerdir sahile inip nasıl dinleneceğim, nasıl hiçbirşey yapmadan oturacağımı hayal ediyorum.. gülmeyin ama hangi bikinimi giysem diye bile geciyor aklımdan..

söyleyin hava bozmasın n'olur, olur mu? :(

deli mavi.


8/23/2012

hadi bana fal bakııın!

nooolluuurrrr :)







o akşam...


8/20/2012

İstanbul'a bir ki!

Ayaklarımı sicak kumlara sokmak istiyorrummmmmmmmm..daha zaman var, bı tatil var ilerleyen günlerde ama daha diil..

"o" istanbul'da olsaydı kacardik bı yerlere belki /ama belki tabii..

Anlamadan 3 gün gecti..aksamustu döneceğim istanbula...yarın için plan yapıyorum aklımdan havuz mü yoksa sergi mı yapsam? Harem-i hümayun ve Great Masters sergisi var...sanki bu ikili yalnız basıma havuza gitmekten daha keyifli olur..

Depresan'cim gelsene sen de :) 

Öperim herkesleri! 

8/19/2012

Ondokuz2

Sonra bir dost gelir bir soz eder boğazınız düğümlenir ...gülümseyerek attığınız bir adım bir dilim ttakılır kalır... Ama o cümle olmadan da herseyi paylaşmaz miyiz ? Paylaşırız.

"biliyorsun iki yıl oldu.."

.......
Bilinç altında birşeyi düşünerek/beklenerek oluyor bunlar. Bisi.. Bisi bekliyor sözü söyleyen. Avutulma, sevgi, ilgi? Oysa herkesin kaybı var.

Sizin de kabınız var mı? Kaybettiniz mı sevdiğinizi?

.....
Keske herseyi böyle detaylı düşünerek yaşamasan lady..
.....

Silmek herseyi kolaylaştırır.

......


Ağustos'un ondokuzu

Burasi öyle çok Bayram havasında değil dogrusu..anne ve ben birlikteyiz..ablalar yeğenler dagildilar biryerlere..ben mı?sürekli bir yemek döngüsü icindeyim(tv de antiloplarin yemek yemelerinden bahsediyor/nereye baksam yemek:s) gecikmeden çok ta trafiğe kalmadan dönmeyi planlıyorum istanbula

Bayram anlatmak gelmiyor içimden...aslında pek bisi anlatmak gelmiyor içimden de gene de susmuyor deli gönül...Ağustos ayı bittiğinde 5 ay olacak evimden girmeyeli o.çok acayip bisi..

Sonra ben çok mü dirdir ediyorum bu konuda diye düşünüyorum; seviyorum sirinlikleri benimle olsa bile flört etmeyi onunla, merak etsin, arada şımartsin ben de onu simartiim, biraz şaşırtalım birbirimizi, sürpriz yapalım, o çıksın karşıma birden yada ben toparlanip gideyim ona..ille o bana bisi almıcak-öle diil sevmek- bu kez ben ona birşeyi alıp kapısında bitimim.. Ben gidince gülümsesin gözlerinin ici..öyle donuk bakmasın gözleri..hep ben sormiim nerde nasıl diye...yada ben nerdeydim diye ben söylemim.. Aklının bı köşesi bende olsun.. Zulüm olmasın benle ilgili seyler...zulüm diilse ben de öyle hissediim nolur...

Sacımı okşasın ben başlayınca konuşmaya..bilsin ki sacımda dolaşan elleri herseyi iyileştirecek../iyileştirecek ben biliyorum..

tedavisi kolay bir hastayim ben...




.........
herseyi tek bı yerde okuyunca ben olsam "seni sevdiğine emin misin?" diye sorardım..
.........


8/13/2012

1900 efsanesi..gibi bişi





8/06/2012

höh!

ben bugün elbise giydim ofise gelirken; klasik sırtında boyundan başlayıp belden biraz yukarıya kadar inen bir fermuar var. ben naptım peki, o fermuarı kapamadan evden çıkıp servise kadar gelmişim!!?

yok artık, yüzyılın şaşkınlığı değil de ne şimdi bu?!

8/05/2012

bir varmış bir yokmuş.

güzel şeyler niye insanın elinden kayıp gider ki? çözemiyorum bunu..

uzun uzun sessizliklere gömülüyorlar. gülümsemiyorlar hiç. en önemlisi bu galiba?
kadına bakmıyor, gözlerinde eski ışıltı yok. bakmak içinden gelmiyor belki, kimbilir.. kadın bakıyor ama belki inadına, belki bir ışıltı yakalamak için, bir umut.. ama bulamıyor galiba, emin olamıyor hiç..

aylardır gece dışarı çıkmıyorum yani eskisi gibi demek istiyorum eğlence mekanı, biraz çakırkeyif olmak fln.. hissediyor muyum eksikliğini, yok hissetmiyorum, sadece canlı müzik dinlemeyi çok özledim.. başka bişi yok..

uyumuyorlar da sarılıp. sevişip bir bütün de olmuyorlar ama tüm bunlara rağmen gidemiyorlar da başka yollara. sıkışıp kalmış gibiler. ne ileri ne geri.
uzun uzun sessizliklere gömülüyorlar.
kadın yalnızlıktan muzdarip, yanında olmamasından sevgisini -hala seviyorsa- gösterememesinden, erkek affetmiyor gönlünün biryerinde.. unutmuyor belki istese de.. erkeğin kadını görecek bür ruh hali yok biraz. sıkıntılar üşüşmüş başına.. omuzları hep ondan çökük.
erkek başını kaldırdığında hep uzaklara bakıyor. kadın hep mırıldanıyor birşeyler. erkek "hep mi olmalı müzik?" "olsa olmaz mı?" erkek yanıt vermiyor. duymuyor belki. uzaklar ilgisini çekiyor. kendi uzakları. kadınınkiler değil. çok belli.

son zamanlarda babamı çok özlüyorum. sanki çok büyük başarıymış gibi hiç ilaç içmiyorum. kuma ayaklarımı basmam gerek. güneş ışığı iliklerime işlemeli. işleyip içimi ısıtmalı. akşamüstü rüzgar esmeli ılık ılık güneş batarken. işte o zaman sessiz kalabilirim.

biraz var, biraz yok. kadının sıkıntıları kafasında hep. büyümüş büyümüş. biri diğerinin önüne geçmiş. en önemlisi geride kalmış. erkek anlamıyor kadının boğulmalarını. anlar gibi olduğu zaman varmış. bitmiş.

kendimi şımartıyorum. alışverişle. bir de yazarak ufak ufak. kendime yazıyorum. fotoğraf mı? çok çekmiyorum.. ama görüyorum baktığım yerde. öyle kafamda paylaşıyorum sizle. o kadarı geliyor elimden.

erkek bi dokunabilse kadının saçlarına, çekip bassa bağrına sanki bir anda herşey bitip gidecekmiş gibi. o anlık bile olsa, ne olur ki sadece o an unutsalar? kötü herşey bitip gitsin istiyor kadın. sımsıkı sarılsınlar istiyor kadın ama konuşamıyor. tam bunları düşünürken unutuyor konuşmak nasıl birşeydi diye. sadece düşünebilmeyi anımsıyor. konuşamıyor nedenini anlamadan.

klimam yok ama bu vantilatörler değiştiriyor odanın havasını. gerçi bugün yağmurun etkisi vardı -az da olsa..

kadın iniyor arabadan. niye birlikte uyumuyoruz diyor içinden, sarılıp erkeğin kokusunda sakinleşmeye ihtiyacı var.. ama "o istemiyor, istemiyor" kapıyı kilitlerken tekrarlıyor içinden "istemiyor" diye.. kızmıyor küsmüyor. sadece durgun, dalgın, karmaşık..

yarın güzel bir kahvaltı yapmalı. haftanın bari bir günü.

kadın unutmak için uyuyor.

ben uyanmak için uyuyorum.

7/29/2012

öle bisi.

İnsanı sevilmek iyileştirir. ve sevebilmek.

7/26/2012

yirmi6

hani böyle antin kuntin laflar olur ya; "ruhumu serbest bırakıyorum" falan gibi.. aslında öle süslü cümleler olmadan düşünüldüğünde var öle bişi biliyosunuz siz de di mi?

.....

günler geçiyor.. 32 yaşındayım. dolan yaş söylenir evet hala 33ü doldurmadım 33 demicem tabii ki !  geç mi kalıyorum acaba birşeylere? mesela çocuk yapabilcek miyim acaba elimi çabuk mu tutmalıyım? o nası bişi yaaa elimi çabuk tutmalıyım???

bence kızım olsun. bence hatunların çoğunluğu böyle düşünüyordur. kız bebek kadar şirin bişi yok herhalde. aman cnm olacaksa sağlıklı olsun kafi hemfikiriz bunda ben sarışınım bana benzesin bi de :)
hahaha :) saçmalıyorum farkındayım!  

taşınmak istiyorum, var mı yakınlarda kiralık yada düşeş bir ev satınalmacalık? iyi bir komşuyumdur valla bak.


uff..
öle bişiler işte..
bitti.

7/24/2012

"özledin mi? öyleyse kalk gel"

günler hep olduğu gibi inişli çıkışlı.

ben mesela bencil olmak istiyorum. kimseyi çok sevip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. kendime daha az haksızlık yapıp daha çok anlaşılmak istiyorum. benim şımarttığım gibi yada gösterdiğim gibi özeni onlardan da bekliyorum.

çok şey mi bekliyorum?

belki evet belki hayır. ama böyle hissederek en çok kendimi kırıyorum incitiyorum. mesela hep kendimi suçlu buluyorum herşeyde suçu- suç iddialı oldu be kabahati hep kendimde buluyorum..

ne büyük yanlışlık!
oysa siz beni düşünmüyorsunuz bile!



7/05/2012

ben çıktım falınızda!


6/25/2012

sıfır.




pazartesi günlerden.

pembe giydim bugün. puslu pembe. olamaz mı puslu pembe, niye olmasın? öyle civil civil diil. çiçeklerin ortalarında mavi var. yeşil var bir de kahve var birkaçında.

sonra.. sonra uzaklar çağırıyor. sesleri bile çıkmıyor ama nasıl beceriyorlarsa çağırıyorlar. öyle bir tınıyor derinlerde bir yerde..

sonra bir meltem eser sahilde yüzünüze.. dönünce tekrar duymak için dalga seslerini ezberlemeye çalışırsınız..


...
ezberim hiç iyi değil benim.


.

6/19/2012

ondokuz

siz efendim evet siz.. siz herhalde istiyorsunuz ki herşey hep sizin istediğiniz zamanlarda olsun.. sizin dertleriniz dert sizin tasalarınız büyük, acılarınız acı, sevinçleriniz kutlanması gerekli şeyler.. biz siz istediğinizde yanınızda bitiverelim.. dinleyelim anlayalım.. gel deyince gelip olmadı uzak kalalım.. ama hep iyi hissettirelim..

nasılsa sizin olmayan üzüntü üzüntü değil, karmaşalar konuşulmaya değmez..



size iyi günler.

6/12/2012

on2haziran

dünya bir oyun alanı. ben oyun oynamayı bilmiyorum.

6/07/2012

mesela datça burnumda tütüyor..

nicedir yoktu ortada. anlatmıştım önce gözlerden başlıyor.. diyor ki geliyorum.. önce hissettiriyor kendini.. sonra ver elini ağrı.. ver elini karanlık ve uyku..

tatil planı yapmalı.. geç oluyor.. datça zamanı diye birşey var gene geldi.. orda sahilde sessiz salaş gösterişten uzak.. huzurlu.. yenilenip geri gelmeye ihtiyacım var.. ruh halim oldukça düzeldi.. kötü günler hemen hemen geride kaldı zaman zaman korkuyorum geri gelirler mi diye.. söylüyorum lady'ye geliyor e sonra gidiyor merak etme diye..

bu geçen zamanda neler mi oldu?


bir duvak provası..




bir saray ziyareti..




bir nişan...


bir boğaz manzaralı yemek..



bir yürüyüş..





bir de ben..




öyle geçti gitti günler..
sizde ne var ne yok?


5/24/2012

blue eyed problem.

babamı özledim. söylemiş miydim size babamın öldüğünü.. peki ya benim benim onu çok özlediğimi?..

bugün melankolik bi gün.. canım birşey yapmak istemiyor.. üstüme bi gölge düşmüş gibi hissediyorum.. baharın gölgesi? bi de kafam karışık.. sevgiyi hep aynı yöntemle hissetmek istemiyorum galiba.. arada başka bişi yapmak şaşırmak.. ne biliim kahkaha atmak..

yanımda mutsuz olduğunuzu düşünmek yada her yaptığımı "acaba" diye gördüğünüzü düşünmek beni üzüyor.

biliyor musunuz ben üzülünce gözlerim mavi bakmaktan vazgeçiyor. oysa ben sadece gözlerim maviyken güzel bir kadınım.

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...